Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Stopione złączki
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-31, 20:01   

Zaglądnąłem do złączki tej obok regulatora i wygląda to jak nowe, jednak mimo wszystko zalutowałem przewody do końcówek tak profilaktycznie dopóki jeszcze przewody nie skisły i dały się lutować bezproblemowo.
Widać że jak motocykl jeździł po wodach i błotach to kisną a jak był zadbany to wszystko jak nowe.
Końcówka prze lutowaniem:

Końcówka po lutowaniu:


Jeszcze zrobię to samo ze złączka pod zbiornikiem bo tam to nigdy nie patrzyłem.
Ostatnio zmieniony przez aprilia 2012-12-31, 20:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-31, 20:02   

wrzuć to w wazelinę techniczną, nawal jej tam sporo i problem z głowy
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-31, 20:03   

Tak też zrobię :lol:

[ Dodano: 2013-01-14, 08:25 ]
Polutowałem dzisiaj też konektorki pod bakiem w idealnym stanie, nic im nie było mimo to po lutowaniu ładowanie wzrosło z 14,1 do 14,3 V :lol:

Wada jest w tym że przewody które wychodzą ze stojanu czyli z pokrywy silnika są cieńsze niż później po złączce nie do pomyślenia, po co komu grubsze dalej jak przez te cieńsze na początku prąd nie przepłynie taki jak ma przepłynąć.
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-01-15, 12:00   

Wyglądają jakby już się przypiekły jeszcze trochę na grillu bym potrzymał. :D
 
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-04-26, 18:23   

Witam,
Panowie jaki macie patent na zlutowanie tej brązowej wtyczki co idzie między cylindrami ? tzn trzeba wyjąc cały ten kabel i inaczej poprowadzić wiązkę ? czy jakoś inaczej ?
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-26, 20:09   

Można to wyciąć i puścić lewą stroną ramy ktoś już to opisywał ja tak zrobiłem zastąpiłem nowymi kablami do samego regulatora ktoś ma poprawione bo apki już nie mam.
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-04-26, 20:19   

no dobra a ten kabel między cylindrami do czego on jest podpięty ? wchodzi między cylindry i gdzie wędruje tyle sie ogrzebałem i dalej nie wiem te kable tak upchane gęsto że masakra
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-04-26, 21:02   

Nigdzie nie jest podpięty. Wchodzi bezpośrednio do alternatora bez żadnej wtyczki.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-04-27, 03:33   

Ten burdel ,który jest odpowiedzialny za robienie prądu jest po lewej stronie .Tniesz kabelki gdzieś powiedzmy 10 cm ponad "blokiem" silnika i do nich dolutowujesz nowe ,pamiętaj trzeba zachować przekrój kabla .Lutowanie będzie troszkę trudne bo musisz zlutować miedziane nowe kable z stalowymi z Caponorda.Da się to zrobić ,kwas dobra cyna ,cierpliwość,browar i heja.Po lutowaniu dobrze zabezpieczyć termokurczliwymi.

Tak jak Jacek napisał puszczasz nową wiązkę lewą stroną przy ramie i dalej na drugą stronę juz pod siedzeniem kierowcy do reglera.

Stare przewody zostawiłem tam gdzie były ,poodcinałem tylko wtyczki i tyle.

Nowa wiazka jest u mnie na stałe zlutowana z reglerem.

powodzenia
_________________
B2,V8,R5
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-05-16, 21:13   

Mam krótkie pytanie, czy ten zielony przewód, który wychodzi z reglera jest odpowiedzialny może za poziom ładowania? Dziś znów zdiagnozowałem słabe ładowanie i postanowiłem zajrzeć do regulatora. Rozkopałem czyjeś wypociny i zauważyłem, że kabelek wyskoczył z kostki. Jutro jeszcze dokładniej wszystko poogladam i połączę to na nowo, może będzie ok 😉
Tak nawiasem mówiąc ciekawy patent z tą kostką, poza tym ten zielony przewód ma 2cm,masakra.

2017-05-16 21.04.44-600x1068.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1866 raz(y) 124,7 KB

_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-05-16, 21:32   

O k......wa, a ja myślałem że widziałem już wszystko !!!!!!!!!
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-05-16, 21:40   

elefant napisał/a:
O k......wa, a ja myślałem że widziałem już wszystko !!!!!!!!!


Dominik czy ja wiem o czym myślałeś ? smajlik
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-16, 21:42   

ale o co chodzi na tym portrecie ? :)

Z regulatora wycohdzą u ciebie z tego co widzę

2x zielony - masa
2x czerwony - plus
3x żółty - fazowe

i tyle , jak to dalej i co dalej co ciężko bo nic nie widać na zdjęciu, ale podziwiam fantazję majstra :D
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-05-16, 22:05   

No Panowie, wiedziałem, że Was rozweselę :mrgreen: Zrobiłem jeszcze dwie fotki, które myślę i tak nie wiele powiedzą, ale...
Najgorsze jest to, że ten interesujący mnie przewód jest strasznie krótki i będę chyba musiał tam coś dolutować. Ktoś nieźle się namęczył żeby to popodłączać :lol:
Cóż jutro się okaże co mi się uda zrobić...

AA i jak myślicie ten regulator to oryginał czy już zamiennik?

IMG_20170516_195500-600x1068.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1848 raz(y) 172,71 KB

IMG_20170516_195416-600x1068.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1850 raz(y) 155,1 KB

_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-05-16, 22:14   

Mondi napisał/a:
AA i jak myślicie ten regulator to oryginał czy już zamiennik?


To nie ma znaczenia czy jest oryginał czy zamiennik. Moim zdaniem jego miejsce jest w koszu, bo takie kwiatki prędzej czy później się mszczą, no ale co ja tam się znam.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13