mam pytanko czy da się przerobić oryginalny wydech na bardziej głośniejszy i basowy??
ja dawno temu założyłem puszkę microna od suzuki gsxr do mojej xtz750 i powiem że dało radę. tylko że do Capo trzeba kupić podwójną puszkę a to już większe koszta. dlatego pytam.
dzięki za info.
pozdrawiam z wysp
ja mam w swoim kompletny leona X3 i napiepsza jak zły- z chęcią trochę go przytęperuję, bo jak jadę rano do pracy to wszystkich po drodze budzę
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2012-03-15, 18:44
Lub bardziej wiejski sposób, dzięki któremu większego "basu" nie uzyskasz, ale gang będzie bardziej rwący i rasowy w średnim i wysokim rejestrze obrotów
Przy zejściu z wysokich obrotów całkiem miło i delikatnie strzela w puszki
Odnitowujesz chromowane końcówki puszek.
Odcinasz końcową rurkę wylotową- i tak jest szpetna i wygląda jak w chińskim skuterze.
Uzbrajasz się w wiertło 10mm i dokonujesz modelingu w postaci dwóch otworów w każdym denku tłumika. To wersja light
Wersja bardziej hardcore, głośniejsza i być może bardziej basowa, to po cztery otwory w każdym denku
Strzela mocniej
Koszt jakieś 4 piwa dla wprawnego majsterkowicza, 8 piw dla lewusa.
Brak spawarki oznacza brak powrotu do nominalnej ilości decybeli......w sumie żadna strata
Lub bardziej wiejski sposób, dzięki któremu większego "basu" nie uzyskasz, ale gang będzie bardziej rwący i rasowy w średnim i wysokim rejestrze obrotów
Przy zejściu z wysokich obrotów całkiem miło i delikatnie strzela w puszki
Odnitowujesz chromowane końcówki puszek.
Odcinasz końcową rurkę wylotową- i tak jest szpetna i wygląda jak w chińskim skuterze.
Uzbrajasz się w wiertło 10mm i dokonujesz modelingu w postaci dwóch otworów w każdym denku tłumika. To wersja light
Wersja bardziej hardcore, głośniejsza i być może bardziej basowa, to po cztery otwory w każdym denku
Strzela mocniej
Koszt jakieś 4 piwa dla wprawnego majsterkowicza, 8 piw dla lewusa.
Brak spawarki oznacza brak powrotu do nominalnej ilości decybeli......w sumie żadna strata
Zrobiłem tak dziewczynie w CB 500 po tym jak pewnego razu samochód ją staranowal.NIe słyszał jej jak przejeżdżała obok
gdzie to dokładnie wywiercić??
pod tą oryginalną rurką?
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2012-04-04, 21:58
Musisz wyjąć wydechy.
Puszki zakończone są końcówkami, które są przynitowane do obudów.
Musisz odnitować te końcówki.
Możesz zostawić oryginalną rurkę lub ją wyciąć, bądź skrócić.
Otwory wiercisz wokół tej cienkiej rurki. Nie stosuj wiertła większego niż 10mm
Na początek polecam po dwa otwory obok wylotu rurki po jej lewej i prawej stronie.
dzięki Wicher.
udało mi się kupić dwie puszki micron race za 40 funa na ebayu od hondy vtr1000.
jak ktoś chce oryginalne wydechy to oddam za pół darmo. oferty na pw.
tylko same puszki z osłonami bo potrzebuję rury.
dzięki
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-18, 14:23
Wywal i ustaw skład mieszanki, a dlaczego ? to tak jak z katalizatorem w samochodzie który co lubi robić ? a no się zapychać z czasem, co się wówczas robi ( idzie do sklepu i kupuje nowy za jedyne 2tysie :)) ) a no nie, wycina. Chyba , że jesteś zagorzałym ekologiem... wówczas nie wycinaj ale licz się z obniżoną sprawnością silnika spowodowaną zatkanym katalizatorem.
Kilka pomiarów ze złożeniem wszystkiego na "sucho" aż wreszcie przyszedł czas na uzbrojenie .
Pierwsza to wata nierdzewna która ma zapobiegać przed przedostawaniem się nadmiernej temperatury do zewnątrz jednocześnie chroniąc watę wygłuszającą przed wypaleniem.
po wykonaniu wszystkiego x2,przyszedł czas na zespawanie całości,jako że ori puchy to "nierdzewka" więc użyliśmy TIG-a spawał szwagier zaprawiony w bojach z takim sprzętem
Dalej to już montaż do moto niby ori tłumików ale jakże innych.
Rurę perforowaną zwinąłem ręcznie na wymiar w śroku o średnicy 50mm.
Nie posiadam dobrego sprzętu żeby nagrać dźwięk ale do 4 tyś obr. to jakby rasowy chopper na pustych rurach a po przekroczeniu 4 tyś jest zmiana repertuaru i przechodnie dziwią się ze to nie to co się wydawało że jedzie.
To takie moje małe rezanie które mnie cieszy bo zrobione wg.mego "widzimisię" zdaję sobie sprawę że może się nie podobać jednak mam nadzieję że może ktoś z tego skorzysta.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-02-22, 00:19
fajna, sprawa. Sam się za to niedługo będę brał. Tylko nasuwa mi się pytanie po co się j....ć z pralką skoro mamy dostępne wszelakie średnice gotowych rur perforowanych no i do tego należało by zrobić db killery. Tylko nie mogę sobie wyobrazić jak z rotaxa wyszedł dźwięk choppera. Słyszałem mase rsv na przelotach, i dużo można by o nich mówić ale na pewno że nie brzmią jak armatura :)
Silnik rotaxa na przelocie sieje terror ;)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum