Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-02-22, 01:09
Dzięki,ta pralka wyszła po drodze bo jeżeli zdało to egzamin w Boxterze to i u mnie też miało tak być.Miałem w ręcę rurę z "sklepu" i nie spodobała mi się ze względu na dużą ilość otworków .Moje mają mniej.
Z tym dźwiękiem to jest tak że przy spokojnym ruszaniu i jeździe to rasowa V-ka a potem Sami wiecie ogień.
Mały off w poprzednim moto-Africe za tłumik robił przelot z golfa 2 TD i tez robiło robotę.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 03 Maj 2014 Posty: 296
Wysłany: 2015-02-22, 01:15
Czy ja wiem......nie taki znowu terror. Właśnie jestem po zakupie końcówek przyspawaniu do oryginalnych rur i wywaleniu katalizatorów....szalu nie ma...
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-02-22, 01:25
Dźwięk to tak jak z gustami pojęcie szerokie.Kolego jeżeli wywaliłeś katy i masz przelot to musi być głośno.Nie wiem jakie masz końcówki ale jeżeli są z rurami perforowanymi to będą tłumiły i obcinały dźwięki .Średnica rury wewnątrz tłumika też robi swoje.
fajna, sprawa. Sam się za to niedługo będę brał. Tylko nasuwa mi się pytanie po co się j....ć z pralką skoro mamy dostępne wszelakie średnice gotowych rur perforowanych no i do tego należało by zrobić db killery. Tylko nie mogę sobie wyobrazić jak z rotaxa wyszedł dźwięk choppera. Słyszałem mase rsv na przelotach, i dużo można by o nich mówić ale na pewno że nie brzmią jak armatura :)
Silnik rotaxa na przelocie sieje terror ;)
V to V :) poza ilością obrotów , niewiele sie różnią dźwiękiem :) No chyba że HD, tam jest minimalna różnica...pojemność :)
Miałem okazję przypasować do swojego oryginalne tłumiki - modyfikowane by Edhaust, nie wiem jaki on tam przerabia środek ale po zamontowaniu motocykl był poprostu głośny, spotęgowało to dźwięk silnika - i efekt nie podobał mi się . Chyba w przypadku Capo najlepszym środkiem na otrzymanie ładnego dźwięku to tłumiki akcesoryjne - ale to niech wypowiedzą się ci którzy maja przyjemność mieć takie zamontowane w swoich Capo .
ps. rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny, ciekawe jak chodzą GPR-y.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-02-22, 18:01
różnica w dźwięku powodowana jest przede wszystkim przez materiał z jakiego wykonana jest pucha i wkład. Inaczej rezonuje Tytan inaczej Carbon. Co do rsv'ek z jakimi sie potykałem wszystkie miały akcesoryjne puchy. A z własnego doświadczenia wiem że Tytan najbardziej zamiata. Dlatego albo Akrap albo nic :) no ale że potrzebuje mieć przelot dla lepszego oddechu a nie dźwięku to sam sobie zmajstruje.
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2015-02-22, 18:03
Basin raider napisał/a:
Dlatego albo Akrap albo nic :)
Cały czas zastanawia mnie jak brzmią Akrapovice...
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-10-11, 21:34
Odgrzewam kotleta. Mam ori wydechy i są takie nijakie. Dzisiaj po rozmowie z Krzyskiem KKK i przejrzeniu neta wydumałem że bedę tworzył wydech. Ale poszedłem drogą Wichra i wywierciłem po dwa otwory w tłumiku. Dzwięk inny ale to nie to... miałem nadzięję że nie bede musiał pruć puszek. Przelotu nie chcę, więc bedę improwizował :D
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum