Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
przerabiał ktoś oryginalny wydech??
Autor Wiadomość
sosnos 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-02-22, 00:59   

Kolego gratuluje zapału - czuć że wiosna nadchodzi, wrzuć filmik na youtube - jesteśmy ciekawi efektu :-)
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-02-22, 01:09   

Dzięki,ta pralka wyszła po drodze bo jeżeli zdało to egzamin w Boxterze to i u mnie też miało tak być.Miałem w ręcę rurę z "sklepu" i nie spodobała mi się ze względu na dużą ilość otworków :-) .Moje mają mniej.

Z tym dźwiękiem to jest tak że przy spokojnym ruszaniu i jeździe to rasowa V-ka a potem Sami wiecie ogień.

Mały off w poprzednim moto-Africe za tłumik robił przelot z golfa 2 TD i tez robiło robotę.
_________________
B2,V8,R5
 
   
mr_soze 
Suzuki GSX s1000gx


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2015-02-22, 01:15   

Czy ja wiem......nie taki znowu terror. Właśnie jestem po zakupie końcówek przyspawaniu do oryginalnych rur i wywaleniu katalizatorów....szalu nie ma...
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-02-22, 01:25   

Dźwięk to tak jak z gustami pojęcie szerokie.Kolego jeżeli wywaliłeś katy i masz przelot to musi być głośno.Nie wiem jakie masz końcówki ale jeżeli są z rurami perforowanymi to będą tłumiły i obcinały dźwięki .Średnica rury wewnątrz tłumika też robi swoje.
_________________
B2,V8,R5
 
   
mr_soze 
Suzuki GSX s1000gx


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2015-02-22, 09:37   

końcówki mam leovince z 50mm rurą perforowaną w środku
 
   
vtec 


Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2015-02-22, 17:33   

Basin raider napisał/a:
fajna, sprawa. Sam się za to niedługo będę brał. Tylko nasuwa mi się pytanie po co się j....ć z pralką skoro mamy dostępne wszelakie średnice gotowych rur perforowanych no i do tego należało by zrobić db killery. Tylko nie mogę sobie wyobrazić jak z rotaxa wyszedł dźwięk choppera. Słyszałem mase rsv na przelotach, i dużo można by o nich mówić ale na pewno że nie brzmią jak armatura :)

Silnik rotaxa na przelocie sieje terror ;)



V to V :) poza ilością obrotów , niewiele sie różnią dźwiękiem :) No chyba że HD, tam jest minimalna różnica...pojemność :)
 
   
sosnos 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-02-22, 17:34   

Miałem okazję przypasować do swojego oryginalne tłumiki - modyfikowane by Edhaust, nie wiem jaki on tam przerabia środek ale po zamontowaniu motocykl był poprostu głośny, spotęgowało to dźwięk silnika - i efekt nie podobał mi się :-( . Chyba w przypadku Capo najlepszym środkiem na otrzymanie ładnego dźwięku to tłumiki akcesoryjne - ale to niech wypowiedzą się ci którzy maja przyjemność mieć takie zamontowane w swoich Capo :-) .

ps. rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny, ciekawe jak chodzą GPR-y.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2015-02-22, 18:00   

sosnos napisał/a:
rok temu u Jagiela słyszałem jak chodzą Leo Vince - efekt był świetny

Potwierdzam, na Vincach dźwięk jest zajebisty :)
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-02-22, 18:01   

różnica w dźwięku powodowana jest przede wszystkim przez materiał z jakiego wykonana jest pucha i wkład. Inaczej rezonuje Tytan inaczej Carbon. Co do rsv'ek z jakimi sie potykałem wszystkie miały akcesoryjne puchy. A z własnego doświadczenia wiem że Tytan najbardziej zamiata. Dlatego albo Akrap albo nic :) no ale że potrzebuje mieć przelot dla lepszego oddechu a nie dźwięku to sam sobie zmajstruje.
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2015-02-22, 18:03   

Basin raider napisał/a:
Dlatego albo Akrap albo nic :)

Cały czas zastanawia mnie jak brzmią Akrapovice...
 
   
sosnos 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-02-22, 20:34   

Tez jestem ciekaw a ma ktoś z akrapy na Capo?
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2015-03-09, 15:38   

No i cisz.... Nikt chyba nie albo nie chce się przyznać ;P
Na stronie Akrapa nie znalazłem dedykowanych do ETV.
No chyba, że pasują od RSV 1000.
Ostatnio zmieniony przez janciovodnik 2016-10-11, 23:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-09, 15:46   

Akrap nigdy nie produkował tłumików do kapcia, może stąd ta cisza ;)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
mr_soze 
Suzuki GSX s1000gx


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2015-03-09, 20:53   

troszkę chęci , spawarka i szlifierka i są tłumiki Akrapa to Capo:D
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-10-11, 21:34   

Odgrzewam kotleta. Mam ori wydechy i są takie nijakie. Dzisiaj po rozmowie z Krzyskiem KKK i przejrzeniu neta wydumałem że bedę tworzył wydech. Ale poszedłem drogą Wichra i wywierciłem po dwa otwory w tłumiku. Dzwięk inny ale to nie to... miałem nadzięję że nie bede musiał pruć puszek. Przelotu nie chcę, więc bedę improwizował :D
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12