jak możesz to podaj numery łożysk firmy Ntn to innym bedzie łatwiej dobrać.
pozdrówka
Kolego sosnos, nie baw się w leniwca
Przeczytaj ten wątek od poczatku, bo po coś on powstał i pewnie są tutaj zawarte cenne informacje odnośnie tylnego amortyzatora, jego regeneracji i elementów składowych
Ułatwię Ci zadanie i podpowiem: Cofnij się o jedną stronę do tyłu.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-07-17, 20:23
dokładnie wszystko jesty opisane w tym wątku. Ja jako niedowiarek musiałem rozebrać, wyciągnąć i dopiero zamówić :)
Co do ceny to mała aktualizacja, wszystkie łożyska z uszczelniaczami wyszły mnie 130zł.
Moto jeździ jak nowe, teraz tylko powymieniać na progresywne sprężyny z przodu i z tyłu :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Wczoraj zdemontowałem tylny amortyzator i przy okazji wydłubałem łożyska - no może są w lepszym stanie niż miał Basin Rider ale do wymiany. I chyba ktoś juz przy nich dłubał bo w jednym łożysku brakowało igiełek O_o
Niestety, brak igiełek spwodował znaczne wżery na tuleji, która kwalifikuje się do wymiany :(
Tak czy siak wymienię wszystkie, do tego jeszcze sprawdzę zawias ale czuję że też do wymiany. Zalecam wszystkim aby sprawdzili sobie te łożyska, zwłaszcza jak motor ma 10 lat i tylko 45kkm
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-02, 19:16
fakt warto tam zaglądać, sama wymiana uszczelniaczy i smarowanie znacznie przedłuży żywotność łożysk, u siebie co dwa lata rozbieram kiwaczkę i robię smarowanko
Teraz to i ja jestem mądry Jak nic pasuje DragStara wziąść na warsztat i przeglądnąć łozyska - oj zapowiada się pracowita zima :D
Co do brakujących igiełek to się znalazły, wysypały się na podłogę a więc nikt tam nie zaglądał od wieków :P
[ Dodano: 2014-09-16, 10:38 ] jagiel masz jeszcze te tulejki 18x67,8 ? Potrzebuję jedną sztukę
[ Dodano: 2014-09-16, 16:29 ] jagiel, przepraszam ale chwilowo sprawa nieaktualna - udało mi się znaleść speca co dorobi mi taką tulejkę, zobaczmy co z tego wyjdzie, ma być gotowe na jutro
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
Cześć, mam pierwsze techniczne pytanie:-) w moim capo pokrętło od regulacji tylnego amora również działa bez oporu a moto jak by siadlo ostatnio. Po przeczytaniu tematu odkrecilem regulator i chcialem go napełnić wg opisu ze zdjęciami. Wykrecilem pokretlo do oporu i dobilem plun hamulcowy, tylko ze weszlo go może 10ml. Po skreceniu go o kilka obrotow poziom płynu sie w ogóle nie podniósł. W srodku regulatora jest jak by tloczek i czy on powinien podnosić się w miarę kręcenia pokrętłem?
Orientuje się z Was ktoś jaką wartość ma oryginalna sprężyna tzw SPRING RATE = ??kg/cm ?
W innym moto (lżejszym o 60-70kg) rozwaliłem tylny amor i gdyby parametry były podobne to bym go wykorzystał bo mam zapasowy. Nie pasuje plug&play więc nie chciałbym go modyfikować jeżeli sprężyna była by np. za twarda.
P.S.
Kolego sosnos- spokojnie, narazie tylko przymiarkę robię
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum