Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 589 Skąd: Piła
Wysłany: 2023-03-24, 20:15
Mr_soze dziękuję za propozycję! Zdecydowałem jednak zamówić Benelli i otóż taki jak na obrazku w kolorystyce Dune Sea powinien w połowie roku znaleźć się w garażu.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 03 Maj 2014 Posty: 296
Wysłany: 2023-03-24, 21:03
Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 724 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2023-03-26, 22:57
mr_soze napisał/a:
Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość
też jestem ciekaw , widziałem 502 i jakość wg mnie średnio ale moja zdanie nie wiem czy można brać pod uwagę - ciągle mam caponorda
_________________ APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 589 Skąd: Piła
Wysłany: 2023-03-27, 10:41
Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
Wojtuś fajny wybór też rozkminiałem taki zakup.... z BMW to lepiej szukaj ostatniego wypustu olejaka.... taka moja sugestia, oczywiście jest starszy i cięższy co nie znaczy że więcej awaryjny czy palący. Jak znam życie plastiki i ogólne wykonanie będzie "in +"
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 22 Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 2024-10-07, 10:43
Wojtaq napisał/a:
Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!
Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 589 Skąd: Piła
Wysłany: 2024-12-04, 08:57
lelon napisał/a:
Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?
Ja jestem zadowolony! Motocykl jest lżejszy ok. 50 kg, co ma znaczenie w choćby w zestawieniu z mniejszą mocą ok. 70 KM. Stosunek masy do mocy jest wystarczający, żeby poderwać TRK do nagłego skoku na światłach i w terenie. Do jakości wykonania i wyposażenia nie mam zastrzeżeń, a maszyna dobrze spisuje się podczas jazdy. Czytam i znam opinie innych użytkowników, ze szczególnym naciskiem na klientów świeżych lub roszczeniowym. To zupełnie inna, dziwna grupa i nie chcę zanadto komentować ich opinii. Jeżdżę, cieszę się nowym i poznaję cechy maszyny! Aha, właściciele zbroją te motocykle na potęgę w różne dodatki, co mnie osobiście śmieszy, ale przecież nie będę nikomu asfaltu prostować Co bym zmienił? Chyba koła na bezdętkowe, bo przeraża mnie wizja lepienia dętki w drodze, z tym całym majdanem narzędzi i rozbabranym kołem na poboczu!
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum