Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Czas na zmiany
Autor Wiadomość
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2023-03-21, 22:07   

Wojtek z sentymentem czytam o Benelli -pierwszy prawdziwy motocykl jaki miałem przyjemność dosiadać ( szkoda że to już nie ta sama firma ) pozdrawiam
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
mr_soze 
Suzuki GSX s1000gx


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2023-03-23, 07:27   

Za 28k na olx wisi moto motomorini x-cape...może to weź jako alternatywę
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6FnRSw.html
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2023-03-23, 10:29   

Dobry pomysł Soze
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 69
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 589
Skąd: Piła
Wysłany: 2023-03-24, 20:15   

Mr_soze dziękuję za propozycję! Zdecydowałem jednak zamówić Benelli i otóż taki jak na obrazku w kolorystyce Dune Sea powinien w połowie roku znaleźć się w garażu.

TRK702X Dune Sea.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 320 raz(y) 181,02 KB

_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
mr_soze 
Suzuki GSX s1000gx


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2023-03-24, 21:03   

Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2023-03-26, 20:26   

A na której Soze?
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2023-03-26, 22:57   

mr_soze napisał/a:
Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość

też jestem ciekaw , widziałem 502 i jakość wg mnie średnio ale moja zdanie nie wiem czy można brać pod uwagę - ciągle mam caponorda :-)
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
mr_soze 
Suzuki GSX s1000gx


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2023-03-27, 10:35   

janciovodnik napisał/a:
A na której Soze?

Siedziałem na 901 Norge
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 69
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 589
Skąd: Piła
Wysłany: 2023-03-27, 10:41   

Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 51
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1841
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2023-03-28, 08:58   

Wojtuś fajny wybór też rozkminiałem taki zakup.... z BMW to lepiej szukaj ostatniego wypustu olejaka.... taka moja sugestia, oczywiście jest starszy i cięższy co nie znaczy że więcej awaryjny czy palący. Jak znam życie plastiki i ogólne wykonanie będzie "in +"
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
lelon 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 22
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 2024-10-07, 10:43   

Wojtaq napisał/a:
Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!


Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 69
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 589
Skąd: Piła
Wysłany: 2024-12-04, 08:57   

lelon napisał/a:

Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?

Ja jestem zadowolony! Motocykl jest lżejszy ok. 50 kg, co ma znaczenie w choćby w zestawieniu z mniejszą mocą ok. 70 KM. Stosunek masy do mocy jest wystarczający, żeby poderwać TRK do nagłego skoku na światłach i w terenie. Do jakości wykonania i wyposażenia nie mam zastrzeżeń, a maszyna dobrze spisuje się podczas jazdy. Czytam i znam opinie innych użytkowników, ze szczególnym naciskiem na klientów świeżych lub roszczeniowym. To zupełnie inna, dziwna grupa i nie chcę zanadto komentować ich opinii. Jeżdżę, cieszę się nowym i poznaję cechy maszyny! Aha, właściciele zbroją te motocykle na potęgę w różne dodatki, co mnie osobiście śmieszy, ale przecież nie będę nikomu asfaltu prostować :mrgreen: Co bym zmienił? Chyba koła na bezdętkowe, bo przeraża mnie wizja lepienia dętki w drodze, z tym całym majdanem narzędzi i rozbabranym kołem na poboczu!
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13